Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosovo – fontana mladosti

Komentari (14) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 04 novembar 2009 19:42
Ala-Skija
Joj,ne stajte nam na muku!
Srbiju reklamira ili glupost ili peta kolona!
Ili,sto je jos gore,oni koji je ne vole.....
Mladi Albanci imaju pravu da vole nase KiM-no,kakva je to mladost koja rusi,ubija,pali?
Kakva je to jednoumna,uskonacionalisticka,srbofobna mladost?
I zasto ta mladost dozvoljava ratne zlocince poput Tacija ili narko-dilere da je predstavljaju.
Papir i Tv trpe sve.
Da je srece,svi mladi na Balkanu ziveli bi u miru....
Preporuke:
0
0
2 sreda, 04 novembar 2009 21:22
spot je nikakav
Na stranu sva politika i pravo, ovaj spot je nikakav. Da je ovo reklama za cokoladu, ne bi mi se jela, a kamoli za "drzavu"...skroz bezveze. Jedini veci klise, pretpostavljam, bio bi npr snimak slatke male devojcice kako nosi balon u obliku Kosova i Metohije.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 04 novembar 2009 22:40
KiM
Na srpskom jeziku se "Kosovo" zove Kosovo i Metohija. Izgleda da je i autor članka naseo da "dobru" šiptarsku reklamu.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 04 novembar 2009 23:24
Rade Prizrenac
Nama ne treba reklama, jer koliko god da nam je reklama dobra ona će imati slab pozitivan efekat jer smo već na glasu kao negativci. Čak mislim da može da bude i kontraproduktivna, neki stranac će reći: "Pazi lukave Srbe, oni očekuju da nasednem na ovu šarenu lažu!". Prosto je nemoguće u reklami od jednog minuta da kažemo sve ono što želimo, a toga ima tako puno, i onog lepog i onog ružnog, tu mislim na nepravdu čiji gorak ukus osećamo ne samo mi nego i naša nerođena deca. Albancima sa Kosova je jedan minut više nego dovoljan bio, par kadrova iz Prištine, isto toliko iz mog voljenog Prizrena a glavna scena podizanja puzle slagalice mislim da je snimljena na Prevalcu (blizu Brezovice). Pritom je vešto izbegnuta bilo koja džamija, jer to bi zapravo pokvarilo celu reklamu, ne žele Albanci da ih u svetu vide kao Muslimane, a o crkvama ne treba ni govoriti, to tek ne bi nikad prikazali, a iako bi to prikazali onda bi rekli da su to albanske crkve... Nas ne treba da brine njihova reklama u tom smislu da sad treba mi da napravimo bolju, ma ne, treba im samo malo dati vremena da se sami iskrompomituju, i malo im u tome pomoći :)
Lično mislim da ukoliko želimo da uložimo neki novac u širenju naše priče, onda bi najbolje bilo da angažujemo Majkla Mura. Jedan njegov film bi mogao toliko da nam pomogne, više nego bilo koje reklame.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 04 novembar 2009 23:37
Johnny the Beard
Reklama je čist šablon. Ništa od značajnih stvari se na njoj ne vidi, osim jedne: od samog početka kosovarske vlaste grade svoj identitet i kulturnu politiku kao evropsku! Jadna li je Evropa kad je takvi svojataju!
Preporuke:
0
0
6 sreda, 04 novembar 2009 23:42
Sergej
Još da su platili svojim novcem taj spot onda bi to i imalo smisla. Sa druge strane mi možemo (evo mi koji ostavljamo poruke na ovom sajtu) da se ubijemo od pravljenja spotova i čega god, ali mislim da bi bilo uzaludno, jer braćo moja nas jednostavno NE VOLE!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 04 novembar 2009 23:55
Zdravko
Mlada damo...poradite na terminologiji....vecina nas je gledala gore spomenuti spot i slazemo se sa vasim misljenjem ali vi ste izmislili toplu vodu.....
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 05 novembar 2009 02:56
Ljubiša Spasojević
Izgleda da je reklamne kampanje za Srbiju radila agencija Tači end Tači.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 05 novembar 2009 03:01
Vladimir
@Rade Prizrenac

Složio bih se u vezi sa Majklom Murom, zaista odlična ideja.
A od ove njihove reklame mi je pozlilo. Baš sam se pitao koje će lepote prikazati a ono neka besmislica. Na našu žalost, prosečan amer nema pojma o kakvom je društvu zaista reč.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 05 novembar 2009 03:44
angelina
Hvala autorki za povod da postavim pitanje koje me malcice muci od kada sam na RTS-u videla ovu reklamu. Da li jos neko, osim mene, vidi da je mapa KiM u 53"- 55", pogotovo u 55. sekundi, malo izvucena udesno, na istok, tako da pokriva i Vranjsku kotlinu?
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 05 novembar 2009 10:48
dragoslav pavkov
Najbolje da nam reklamu uradi Spilberg,a mi da ga po običaju zavrnemo za lovu...Šta će nam marketing,važno da mi znamo istinu-a koga zanima neka dođe da mu zakoljemo prasence i uz slovenačku šljivovicu i ajvar objasnimo po sistemu:Ja da ti kažem...
Da parafraziram V.I.Lenjina:Ako nam išta dođe glave-biće to pohlepni i bahati mangupi u nađim redovima!
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 05 novembar 2009 11:12
brm
@Sergej
nas jednostavno NE VOLE!- ko nas ne "vole", al nas "vole" ko nas "vole"...kad bih birao ko će da me "vole" izabrao bih baš one što nas "vole"
Grke, Ruse, Italijane, Arape, Jermene, Rumune, Kineze, Koreance, latinoamerikance, Njujorkere, Berlinere...ne izmišljam - radio na ulicama Evrope za vreme Slobe, ko i većina Srba sa diplomama...
jako sam pogođen što me ne vole kojekavi novokomponovani da ne nabrajam ..
spot mladih kosovara nisam gledao ali po opisu im baš odgovara, kao i spot Srbije današnjoj Srbiji, koja i nije uređena po meri LjUDI u Srbiji, pa nije ni čudo što nas nema na spotu..
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 05 novembar 2009 14:03
thinking maize
Bio sam u iskušenju da li da reagujem, po pitanju Kosova (i Metohije!), u ovom prilogu ili prilogu gde se opisuju albanski zločini nad Srbima 1981-1987. Odlučio sam se za ovaj prilog jer se tiče osnovnog, kako mi reagujemo na sve što se dešava na Kosovu i oko Kosova (i Metohije!).Znači, propaganda! Neki kažu "istina će sama naći svoj put".Toj gospodi poručujem: "Pomozi sam sebi, pa će ti i Bog pomoći!" Znači, ipak, propaganda! Ali kakva? Možemo pozitivnu, da se hvalimo, a imamo i rašta! Vidimo, kako ovi "žuti" "odrađuju"
"srpsku priču" (sve dato u navodnicima, kao citat istih, tj. "žutih"!). Fala Bogu, ako je većina public relation srbijanskih (omiljeni termin
"drugosrbijanaca", inače K und K porekla!)
"eksperata" "žute" provenijencije, barem naša dijaspora ima svojih veza, pa se pozitivni prikaz Srbije i Srba može plasirati na Zapadu. To je sve u redu (možda se malo preoptimistično uzdam u dijasporu, ali doći će stvari na svoje mesto, kad, tad!).Želeo bi da pomenem nešto o čemu se ne priča,
a što SVE OZBILjNE ZEMLjE RADE! (Srbija nije trenutno ozbiljna država, ali promeniće se i to!) A to je negativna propaganda ili na srpskom OCRNjIVANjE PROTIVNIKA! Možemo poći od albanskih zločina nad pojedinačnim Srbima,na slikama spaljene i porušene imovine, spaljenih crkava i manastira, ali Zapad je prezasićen time. Možemo nastaviti svedočenjem ljudi, koji nisu ni Srbi, ni Albanci, pa bila ta svedočenja i negativna za Srbe, rezultat će biti postignut: Kosovo nije jednostavan problem, apsolviran od CNN-a, već bure baruta, koje ugrožava
Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Grčku..., pa i samu
Evropu! Neko će reći: "Ma daj, ne preteruj!" Drugi:
"Bravo momče! Videće oni u svojim Baskijama, Katalonijama..." Ne, reč je o mnogo, baš mnogo ozbiljnijem problemu! Pogađate? Guess? Ne kapirate? DROGA! Znate li koliki je procenat dilera-Albanaca u Zapadnoj Evropi?Znate li da je pola zatvorenika švajcarskih zatvora albanske nacionalnosti? Znate li...? Još mnogo toga još...
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 05 novembar 2009 18:46
gorštak
Nema mi šta da ''popravljamo imidž'' na okupatorskim televizijama, to je uzaludno traćenje snage i jurenje za senkama. Naš ''imidž'' ničim nije uprljan, pred Bogom i časnim ljudima na bilo kom delu planete srpski obraz je svetao, jer su sve, baš sve srpske borbe u HH veku bile pravedne. Kao što je pravedna i naša današnja borba za očuvanje nacionalnog identiteta, duše, dostojanstva, pameti, pa čak i osnovnog životnog smisla. Sramotno je, u suštini, pribegavati nekakvim sapuničastim kerefekama da bi se izmamila mrva naklonosti naših neprijatelja, belosvetskih mega-lihvara i njihovih bližih i daljih saradnika. Nije li uostalom naša politička ''elita'' čitavu poslednju deceniju to i činila, nije li dubila na glavi i trepavicama i ljubila dušmane u najsramotnije delove tela? I šta je donelo pristajanje na sramotu osim još veće sramote, dekadencije, rasapa, ubijenosti u pojam?
A što se tiče spota ''kosovske omladine'' - sapunica kao sapunica. Šareno, kičasto, lažno, plitko i smešno. No neka se igraju europskog ''bratstva i jedinstva''. Pena kao pena, rasplinuće se u prljavoj vodi u koju tone i postmoderna Europa, kao i čitav takozvani ''progresivni svet''. I otići će sa istom tom vodom. Naše je da se od tih voda zvanih ''prosperitet'', ''svetla budućnost'' ili neka slična evro-frazetina i kao pojedinci i kao narod sačuvamo koliko god je moguće. A to je stvar pre svega ličnog izbora.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner